Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani/trgovine
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)
S Spletnim mestom upravlja podjetje Gostinstvo, Haler d.o.o., Olimje 6, 3254 Podčetrtek ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Informacije
Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotavljalo naslednje informacije:
· identiteto podjetja (ime, sedež, številka registra),
· kontaktne podatke (elektronska pošta, telefon),
· bistvene značilnosti blaga,
· dostopnost izdelkov (vsak izdelek iz ponudbe na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),
· pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
· cene (jasno in nedvoumno določene, razvidno prikazano, ali vsebujejo davke in stroške prevoza),
· način plačila in dostave,
· časovno veljavnost ponudbe,
· rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop,
· pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Prodajni program in kakovost blaga
Kupec mora izdelke uporabljati kot dober gospodar in dosledno v skladu z navodili prodajalca..Ugovor kupca v zvezi z jamčevanjem in garancijo ugasne pri kupčevih posegih v blago, ki niso v skladu s prodajalčevimi navodili ali z neustreznim ravnanjem. Prodajalec zagotavlja, da njegovo blago ustreza veljavnim predpisom o kakovosti blaga v Sloveniji in Evropski uniji.
Cene
Vse cene v tej spletni trgovini so redne prodajne cene in so navedene v EUR. Ceno proizvodov in komercialne pogoje določa prodajalec.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku , ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »naročilo potrjeno«).
Plačilni pogoji in pridržek lastninske pravice
Način plačila je plačilo na TRR po predračunu ali kartično plačilo, razen v kolikor ni drugače dogovorjeno pisno med prodajalcem in kupcem. Šteje se, da je plačilo izvršeno, ko kupnina prispe na prodajalčev račun. Prodano blago ostane last prodajalca tudi po izročitvi v posest kupcu in sicer vse dokler kupec ne plača celotne kupnine in morebitnih ostalih obveznosti. Blago ostane v lasti prodajalca vse do poravnave vseh kupčevih obveznosti in to ne glede na njihov temelj. Če kupec ne spoštuje medsebojnih dogovorov, zlasti ob plačilni zamudi, je prodajalec upravičen blago vzeti nazaj. S tem se ne šteje, da je prodajalec odstopil od pogodbenega razmerja, razen če to ob prevzemu blaga izrecno pisno izjavi.
Dostava in prevzem blaga
Prodajalec je dolžan dobaviti naročeno blago v skladu s pisno potrditvijo naročila. Če prodajalec blaga z dobavo zamuja več kot 8 dni preko dogovorjenega roka, je dolžan o tem obvestiti kupca.
Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so DPD, Pošta Slovenije in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.
V primeru težav z dostavo vaše pošiljke ali morebitnih poškodb pri pošiljki se obrnite na dostavno službo. Naprošamo vas, da o morebitnih težavah obvestite tudi nas.
V kolikor niste kupili izdelka, pri katerem je navedena brezplačna dostava, strošek dostave plača kupec oziroma prejemnik blaga.
Postopek naročila
Dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
Ustrezen izdelek iz spletne trgovine kupec v košarico doda s klikom na gumb »trgovina«. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem ali zaključite vaš nakup. Po končanem izboru izdelkov in pregledu nakupovalne košarice kupec nadaljuje k blagajni.
Nakup
Za nadaljevanje nakupa mora kupec navesti pravilne kontaktne podatke ter določiti način dostave in plačila. Neregistrirani kupec mora pred prvim nakupom najprej izpolniti obrazec za registracijo in se registrirati.
Zaključek nakupa
Preden zaključite nakup, še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov ustrezen. Poročilo o poslanem naročilu boste prejeli na vaš elektronski naslov.
Rok veljavnosti ponudbe
Cene veljajo do objave novih cen v spletni trgovini.
Vračilo kupnine
Kupcu, ki odstopi od naročila vrnemo vsa opravljena plačila. Edini strošek pri odstopu od naročila je strošek vračila blaga. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila.
Vračilo blaga
Kupec s svojim z naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje!. Kupec lahko odstopi od naročila v 15-ih dneh po prejemu blaga (razen pri nakupu hitropokvarljivega blaga- piva, kjer odstop od naročila ni možen). V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko tudi mi odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon. Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (info@haler.si), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek vračila blaga nosi kupec. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni po prejemu vrnjenega blaga.
Podatki na straneh
Vsebinske in druge napake na strani so možne in v kolikor bi zaradi njih prišlo do spora, ga bomo poizkušali rešiti sporazumno.
Veljavnost naročila
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 15-ih dneh po prejemu blaga (razen pri nakupu hitropokvarljivega blaga - piva, kjer odstop ni možen). V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Varstvo osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da ga Gostinstvo, Haler d.o.o. kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje. Dostavni službi posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže na telefonsko številko.:041 200 260 ali po elektronski pošti: info@haler.si odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Podjetje Gostinstvo, Haler d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oz.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Če sporazumna rešitev nesoglasij med strankama ne bo mogoča, je za razrešitev spora pristojno sodišče po sedežu prodajalca, za presojo pogodbenih določil pa se uporablja Slovensko pravo.
Opozorilo po ZIsRPS
Ponudnik obiskovalce spletne strani, potencialne in obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.
Podatki o vpisu v register z navedbo registra
Gostinstvo, Haler d.o.o.
Sedež: Olimje 6, 3254 Podčetrtek
Matična številka: 8382425000
Davčna številka: SI12715069
Davčni zavezanec: DA
Vpis v registrski organ: 28.2.2019
Kraj vpisa: AJPES, izpostava Celje
SPLOŠNI POGOJI BIVANJA V NASTANITVAH PODJETJA HALER D.O.O.
Poslanstvo naše družbe je nudenje kakovostnih namestitvenih, gostinskih in drugih dodatnih storitev, da bi bilo vaše bivanje kar najbolj udobno in varno, zato vas seznanjamo s splošnimi pogoji bivanja v naših kapacitetah.
S potrditvijo rezervacije v celoti sprejemate naše splošne pogoje poslovanja.
Splošne informacije
Kontaktni podatki:
Prijava gosta
Ob prihodu v nastanitveni objekt se mora gost prijaviti na recepciji s predložitvijo osebnega dokumenta (osebna izkaznica, potni list, novorojenčki/dojenčki z rojstnim listom
Prijaviti se morajo vsi gostje, ki bodo bivali v bivalni enoti. V vsaki bivalni enoti je določeno maksimalno dovoljeno število oseb, ki lahko biva hkrati.
V namestitvi je bivanje dovoljeno samo osebam, ki so prijavljene na recepciji.
Pred prihodom je za potrditev rezervacije potrebno vplačilo akontacije v višini 30% predvidenega končnega zneska rezervacije
Ob odjavi se ključ namestitve vrne na recepcijo, morebitna izguba ključa se zaračuna po veljavnem ceniku, in sicer 20 €/ključ.
Red in mir
V času bivanja je prepovedano motenje ostalih gostov s hrupom, vključujoč vpitje, glasno petje, glasno uporabo naprav za predvajanje glasbe, radiev, TV sprejemnikov in podobno. V nastanitvenem objektu mora biti popoln mir in tišina med 22.00 uro zvečer in 06.00 uro zjutraj. V nočnem času lahko gostje prijavijo kršitve hišnega reda recepciji. Zaradi povzročanja hrupa, ki moti druge goste se povzročitelju lahko odpove gostoljubje v nastanitvenem objektu. Ob tem se plačilo morebitnih neizkoriščenih nočitev ne vrača in se gostu obračunajo, kot da bi bival v nastanitvi celoten vplačan čas bivanja.
Glasna glasba in dogajanje po 22.00 uri ne more biti predmet reklamacije, če je bil gost o tem obveščen.
Vzdrževalna dela, ki so posledica višje sile in za zagotavljanje varnosti gostov (neurje, požar, izliv vode, izpad električnega, wifi omrežja ipd.) ne morejo biti predmet reklamacije ne glede na čas izvedbe.
Haler d.o.o. ne odgovarja za motenje, ki bi ga povzročile tretje osebe (npr. glasna družba, ki niso gostje nastanitvenega objekta).
Čistoča in povzročena škoda
Brisače se menjajo dnevno le v kolikor so položene na tla.
Za škodo, ki presega obrabo zaradi normalne rabe, plača gost, ki je povzročil škodo. Tu gre zlasti, vendar ne omejeno na: razbitje pohištva, razbitje ali odtujitve inventarja, ožganine na pohištvu, zavesah, madeži snovi, ki jih ni mogoče očistiti ipd. V kolikor povzročitelja ni mogoče opredeliti, v celoti prevzema odgovornost gost, ki je plačnik storitve bivanja v sobi v času, ko je bila škoda povzročena.
Haler d.o.o. je del okolja, v katerem prevladujejo naravne površine, ki jih naseljujejo tudi različne živali. V primeru pojava mravelj, mrčesa, hroščev, ..ipd. družba Haler d.o.o. ni odgovorna za kakršnokoli povračilo škode nastale iz tega.
Izgubljeni predmeti, tatvine , škode
Haler d.o.o. ni odgovoren za izgubljene, ukradene ali poškodovane stvari, ki so last gosta in prav tako ne za nezgode ali škode na stvareh gostov v nastanitvenem objektu, ki se zgodijo v primeru višje sile (poplava, požar, potres, vihar) ali s strani tretjih oseb. Prav tako ne odgovarja za vozila, parkirana na parkiriščih podjetja Haler d.o.o..
Naprošamo vas, da vse najdene predmete izročite recepciji, na katero se lahko obrnete tudi v primeru pogrešanja stvari.
Požar, vandalizem in izliv vode
V primeru, da gost zazna požar, je dolžan o tem obvestiti gasilce na tel. št. 112 in recepcijo. Gasilni aparati so nameščeni na vidnih mestih, da se jih v primeru požara lahko uporabi. Ravna se po navodilih požarnega reda.
V primeru zaznanega izliva vode ali dejanja vandalizma vas naprošamo, da o tem čim prej obvestite recepcijo in pomagate preprečiti nastanek škode.
Hišni ljubljenčki
Hišni ljubljenčki v nastanitvenem objektu niso dovoljeni.
Skrito bivanje oz. ne-prijava hišnega ljubljenčka v nastanitvah se smatra za hujšo kršitev hišnega reda, zaradi katere se lahko odpove gostoljubje v nastanitvi za lastnika živali.
V nastanitvenem objektu ni dovoljeno:
Čas prijave in odjave
Čas prijave je od 14.00 do 21.00
Čas odjave je do 10.30.
Kajenje
V namestitvah je strogo prepovedano kajenje. V primeru kajenja (ne glede na substanco) bo vašemu računu dodan strošek čiščenja v višini 200 EUR.
Parkirišče
Gostje imajo omogočeno parkiranje ob ali v bližini izbrane nastanitve.
Parkiranje na parkiriščih je odgovornost lastnika vozila, Haler d.o.o. ne odgovarja za morebitno škodo na vozilih ali opremi.
Dostop in pravica vstopa v sobo/apartma
Pridržujemo si pravico, da vstopimo v sobo/apartma iz upravičljivih razlogov. Receptorji, sobarice in vzdrževalci lahko iz upravičljivih razlogov, še posebej zaradi nujnih vzdrževalnih del ali potrebnega pregleda, vstopijo v sobo.
Rezervacijski pogoji
Rezervacijo je možno opraviti na več načinov, in sicer direktno ali preko posrednika. Rezervacija za nočitve poteka tudi preko OTA (Booking.com, ipd.) ali preko neposrednega povpraševanja (elektronska pošta, spletna stran – obrazec, telefonski pogovor).
V vsakem primeru se gost zavezuje, da nam ob oddaji rezervacije poda aktiven e-naslov ali drugo kontaktno informacijo in nas pooblasti, da ga uporabljamo za namene obveščanja in preverjanja v zvezi z rezervacijo. V primeru, da uporabnik ni elektronsko ali telefonsko dosegljiv oz. nam posreduje napačen ali neveljaven elektronski naslov, si pridržujemo pravico do odpovedi tovrstne rezervacije.
Na naših spletnih straneh vam ponujamo rezervacijo preko spletne pošte, s katero nam posredujete vaše povpraševanje, mi pa vam posredujemo ponudbo. Samo povpraševanje oziroma naša ponudba ne štejeta za potrjeno rezervacijo, saj je bistveni pogoj za veljavnost prijave vaša potrditev rezervacije z vplačano akontacijo. V primeru, da potrditve ne prejmemo, se šteje, da rezervacija ni bila nikoli podana.
Plačilo
Na elektronski naslov boste ob potrditvi ponudbe prejeli predračun. Rok za plačilo in bančni podatki so navedeni na predračunu. Če v določenem času ne prejmemo plačila na naš račun, bomo smatrali, da ne sprejemate naše ponudbe in ne želite rezervacije. Haler d.o.o. si pridržuje pravico spremembe cenika brez vnaprejšnje objave.
Odpoved rezervacije
Odpoved rezervacije mora biti poslana v pisni obliki oz. preko elektronske pošte. V primeru pravočasne odpovedi rezervacije iz kakršnegakoli razloga, vsaj 7 dni pred predvidenim prihodom, se vplačana akontacija vrne na TRR, iz katerega je bilo plačilo izvedeno.
V primeru, da gost odpove rezervacijo izven odpovednega roka oz. ne pride v nastanitev (no-show), se zaračunajo stroški kasnejše odpovedi oziroma neprihoda v višini vplačane akontacije.
V primeru predčasnega odhoda si Haler d.o.o. pridržuje pravico zaračunati penale v višini 100% zneska preostalega bivanja brez turistične takse. Izjeme so predčasni odhodi zaradi višje sile (smrt, zdravstveni razlogi, naravne nesreče…). V tovrstnih primerih se gost obrne na recepcijo.
V primeru potrjene rezervacije s kreditno kartico bo le-ta samodejno bremenjena.
Vremenske razmere in spremembe niso razlog za odpoved rezervacije ali vračilo denarja.
Pobeg, neplačilo
Pobeg oziroma odhod brez plačila se preda v izvršbo pristojni instituciji, obenem pa se izvede prijava policiji. Gostu se zaračuna pavšalni strošek izvršbe.
Pravica do zavrnitve rezervacije in spremembe
Pridržujemo si pravico do zavrnitve rezervacije in v posebnih okoliščinah pravico do preklica, prilagoditve ali spreminjanja vašega aranžmaja.
Če bomo primorani rezervacijo preklicati, prilagoditi ali spremeniti, bo gostu ponujen alternativni termin.
Haler d.o.o. ne odgovarja za neizpolnitev svojih obveznosti, do katere je prišlo zaradi višje sile. Primeri višje sile in nepredvidljive okoliščine so tiste, ki jih kot take običajno priznava sodna praksa.
Cene
Cene za nastanitev vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena velja za posamezno nastanitev ali osebo, na izbrane datume.
Cene se spreminjajo sezonsko.
Turistična taksa
Cena za nastanitev se poviša za znesek turistične in promocijske takse, ki je določena z odlokom Občine Podčetrtek.
Zavrnitev gosta
Želimo, da bi se naši gostje počutili varno in sproščeno, našim zaposlenim pa želimo zagotavljati dostojanstvo ter zdravo delovno okolje. Zato si pridržujemo vse pravice do zavrnitve gosta ali odpoved nadaljnjega bivanja v najširšem smislu kot ga dopušča veljavna zakonodaja, kadar:
Odločitev o zavrnitvi gosta ali predčasni prekinitvi bivanja, je izključno v domeni podjetja Haler d.o.o . V kolikor gost ne želi zapustiti nastanitvenega objekta, bo vodstvo obvestilo pristojno varnostno službo in/ali policijo, stroške deložacije pa nosi gost.
Pritožbe
Če v sobi ali apartmaju pride do kakršnekoli okvare, mora gost o tem nemudoma obvestiti recepcijo ter vzdrževalcem dovoliti, da v doglednem času odpravijo težavo.
Gost mora o nepravilnostih oziroma pomanjkljivostih v storitvi obvestiti recepcijo, na kraju samem. V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe, itd.) gost pa ni reklamiral napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil recepcije, se šteje, da se je gost strinjal s pomanjkljivo opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevo po znižanju cene storitve oziroma plačilu škode.
Gost lahko vloži pisno reklamacijo v roku 8 dni od dneva, ko je bila storitev po njegovem mnenju nepravilno opravljena. V primeru, da gost zakonsko določen rok za vložitev reklamacije zamudi, Haler d.o.o. reklamacije vsebinsko ne obravnava. Predpisan proces obravnave dovoljuje čas za odgovor do 8 delovnih dni.
Osebni podatki in varstvo podatkov
Upravljalec osebnih podatkov je Haler d.o.o.., Olimje 6, 3254 Podčetrtek, ki jih zbira in obdeluje skladno z zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov in v skladu s sprejetim pravilnikom o varovanju osebnih podatkov. Upravljalec bo vaše osebne podatke uporabil samo za namene, opisane v pravilniku in potrebne za izvajanje hišnega reda ter jih ne bo posredoval tretjim osebam.
Vaše osebne podatke, ki jih morate posredovati, da si zagotovite storitev namestitve, Haler d.o.o. kot upravljavec obdelave hrani v svoji bazi za namen izpolnitve pogodbe o namestitvi in zakonskih obveznosti v zvezi z gostinsko dejavnostjo. Če podjetju Haler d.o.o. ne posredujete minimalnih podatkov, ki so potrebni za rezervacijo namestitve in v času namestitve za prijavo v vse pristojne registre, vam podjetje ne bo moglo nuditi storitve rezervacije namestitve oziroma storitve namestitve v skladu s pogodbo ter zakonom.
Določeni podatki so nujni, da se izvede rezervacija. Na primer pred rezervacijo namestitve na povpraševanje oseb, potencialnih gostov, se pošlje ponudba za namestitev, za njeno pripravo pa Haler d.o.o. potrebuje osebne podatke, in sicer ime, priimek in e-naslov ter telefonsko številko.
Osebni podatki, ki jih Haler d.o.o. zbira ob rezervaciji namestitve (rezervacije preko telefona ali rezervacije s sprejetjem ponudbe preko e-pošte in običajne pošte) z namenom priprave rezervacije, so:
V primeru odpovedi rezervacije moramo vaše podatke shraniti za potrebe dokazovanja rezervacije oziroma njene odpovedi.
Ob prihodu v objekt se gost praviloma prijavi na recepciji objekta. Podatki se vnesejo v sistem za prijavo. Podatki, ki se zbirajo (podatki se lahko spremenijo glede na spremembe predpisov):
Pred, med in po vašem bivanju lahko Haler d.o.o. kot upravljavec podatkov prek e-pošte ali sms sporočil in klicev pošilja t. i. servisna sporočila – potrditev rezervacije, opomnike o bivanju in druga obvestila, ki se nanašajo na namestitev, ki ste jo rezervirali.
Med vašim bivanjem in po njem vam lahko Haler d.o.o. kot upravljavec podatkov prek e-pošte, SMS-sporočila in/ali platforme za takojšne sporočanje (Viber, Whatsapp itd.) pošilja vprašalnike o zadovoljstvu, ki jih bo obdeloval sam ali prek sodelavcev. Glavni namen vprašalnika o zadovoljstvu je zbirati podatke o storitvi zaradi interesa za izboljšanje storitev, ki lahko te podatke iz vprašalnika depersonalizira in obdeluje v statistične namene.
Od prejemanja novic, promocij in obvestil, se lahko odjavite kadarkoli, in sicer tako, da pošljete elektronsko sporočilo na info@haler.si
Izključitev odgovornosti
Vse informacije in gradiva na spletnih straneh www.haler.si so informativne narave. Haler d.o.o. se trudi za pravilnost, ažurnost in popolnost objavljenih podatkov, vendar za njihovo točnost in celovitost ne prevzema nobene pravne odgovornosti, ki se nanaša na natančnost, popolnost ali uporabnost katerekoli informacije, produkta ali opisanega postopka.
Haler d.o.o. ni odgovoren za osebna mnenja, komentarje, ocene ali neprimerne vsebine prisotne na straneh www.haler.si, digitalnih omrežjih, raznih skupinah v digitalni obliki, ki so objavljene s strani obiskovalcev.
Zapisi navedeni v prejšnjem odstavku so odraz avtorjeve osebne ocene in mnenja, in ne predstavljajo stališča Haler d.o.o.
Pridržujemo si pravico, da po svoji presoji in brez pojasnila odstranimo ali spremenimo katerikoli zapis, ki kakorkoli krši pravice drugih ali je na kakršenkoli način nezakonit, žaljiv, neresničen, sramotilen ali kakorkoli drugače sporen.
Intelektualna lastnina
Znak, ime in logotip ter fotografije so osnovni elementi vizualne identitete podjetja Haler d.o.o. Njihova uporaba brez dovoljenja lastnika ni dovoljena.
Spremembe splošnih pogojev
Lastnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, katerikoli del splošnih pogojev brez posebne najave in brez omejitev. Spremembe veljajo od trenutka objave na spletnem mestu.
Lastnik se zavezuje, da bodo veljavni pogoji vedno enostavno dostopni na spletnem naslovu www.haler.si
Lastnik lahko kadarkoli neomejeno spremeni, ukine ali prekine katerikoli del storitve, kakor tudi dostopnost do katerekoli lastnosti storitve, aplikacije, baze podatkov ali posameznih vsebin. Prav tako lahko lastnik vzpostavi dodatne omejitve na določene lastnosti in dele storitev ali omeji posameznemu uporabniku ali registriranemu uporabniku dostop do delov ali do celotne storitve brez predhodnega obvestila.
Za dodatne informacije smo z veseljem na voljo. Prosimo vas, da vstopite v stik z nami. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.